Skip to main content Start main content

International Links

PolyU’s impressive global reach has led to partnerships for academic and research collaboration as well as various types of staff and student mobility with like-minded institutions around the world. We support the development of international partnerships, facilitate and strengthen links with leading universities for senior management and faculty to explore collaboration opportunities, provide partnership relationship and collaboration briefings to inform decision-making on international matters, and arrange high-level incoming and outgoing international visits.

伙伴关系和协作

理大欢迎与世界各地的合作伙伴进行学术和研究合作。如果您有兴趣为您所在的院校建立新的国际校际伙伴关系,请联系我们。我们会为您提供详尽明确的流程,以确保校际合作的顺利进行。请在启动新伙伴关系时查看标准,并遵循进入新伙伴关系,以及评估和更新现有谅解备忘录/协议的程序。  

联盟和网络

我们拥有广泛的机构和政府组织网络理大与其他院校共同创立理大在多个网络中发挥领导作用。

卓越研究

理大参与了许多规模大、影响广的研究项目。我们与诸多伙伴院校及重点行业合作,开发跨学科的战略研究项目

 

 

世界认可

代表团访问安排

我们为理大管理层代表团安排访问世界其他地区的大学和研究机构的行程。我们亦接待来自海外大学和政府机构的代表团/部长级的访问团。如果您的学院/部门/办公室希望参与任何这些访问,请与我们联系。

 

联系我们

如果你有兴趣与理大合作,探索新的合作伙伴关系或安排代表团访问,请给我们发 电邮

位置图

您的浏览器不是最新版本。如果继续浏览本网站,部分页面未必能够正常运作。

建议您更新至最新版本或选用其他浏览器。您可以按此连结查看其他相容的浏览器。