Skip to main content Start main content

职业治疗学(荣誉)理学士学位

专业认可

本课程获世界职业治疗协会认可。毕业生可直接在香港职业治疗管理委员会注册, 在本港执业。同时也可在世界各地如澳洲、英国、加拿大和美国按当地要求考取执业资格。

就业前景

职业治疗专业的毕业生就业前景广阔,可在公营或私营医院、康复中心、护理安老院、特殊学校或学前教育及训练中心、庇护工场、中途宿舍(帮助有特别需要的人士逐渐适应社会的机构)、职业训练中心以及各类私营机构和医疗顾问机构执业。

Your browser is not the latest version. If you continue to browse our website, Some pages may not function properly.

You are recommended to upgrade to a newer version or switch to a different browser. A list of the web browsers that we support can be found here