x
EN

SubpageBanner SurvivalKit


(以下內容僅供參考,一切以相關部門的更新資料為準。)

PolyU都好重視同學嘅個人成長,令同學可以全力位發展自己所長,而學生事務處(SAO)就為所有同學提供唔同種類嘅資源,無論上莊、住Hall、學費資助貸款(Grant Loan)、身心靈健康、就業搵工都可以搵到幫手。

就業服務部 (Careers and Placement Section, CPS)

CPS除咗幫同學處理內地或海外嘅WIE之外,佢哋亦提供唔同嘅服務幫助同學容易啲搵到理想嘅工作。其中PolyU Job Board (經POSS進入)就係一個理大人專用嘅求職網站,無論校內工作、實習、Grad Job都搵得到。擔心自己臨畢業唔係好識面試寫履歷表會蝕底嘅同學都可以經POSS預約Career Advising/ Mock Interview服務,會有專人幫手俾意見你點樣去寫一份令人耳目一新又可以突出自己長處嘅履歷表,務求令你一擊即中!

身心健康及輔導部 (Counselling and Wellness Section, CWS)

CWS非常關注PolyU同學嘅身心靈健康。如果同學覺得自己最近情緒有啲唔穩定,想搵人傾訴,同學就可以去POSS(Student Advising > Counselling)預約OCW嘅免費輔導服務。全部counsellor都好專業,絕對唔會透露你嘅情況俾任何人知道。

CWS都負責開設Healthy Lifestyle(四年制同學畢業要求),同管理所有嘅體育設施,只要上POSS(Facility Booking)就可以Book場打波健身。佢哋不時會舉辦唔同活動鼓勵同學做多啲運動,教你保持身體健康嘅秘訣,有興趣嘅同學記得留意電郵喇。

學生資源及支援部 (Student Resources and Support Section, SRSS)

SRRS提供4樣同你大學生活息息相關嘅服務。第一樣係儲物櫃(Facilities > Student Lockers),將電腦筆記全部放哂入去,就唔洗拎住啲重嘢周圍去,上Online Student Locker System登記俾錢就可以㗎喇。第二樣係宿舍(Residential Life),所有宿舍都係由佢哋管理,有咩查詢都可以搵返佢哋,而Reg Hall就記得喺指定時間去返POSS(Student Halls)申請喇! 第三樣係獎學金(Scholarships),無論PolyU校內校外都有好多機會,想要就自己留意電郵或者去PolyU獎學金網頁自己申請啦。第四樣就係其他財政支援(Finanical Assistance),無論係申請Grant Loan(學費資助貸款),需要延遲交學費都需要經SRSS申請,如果因為遲交或者漏交文件而唔批就唔好啦,所以有需要嘅同學就要多啲留意SRSS關於財政支援嘅網頁啦。

學生發展組 (Student Development Unit, SDU)

SDU負責聯繫理大其他學生組織(PolyU Student Organisations),包括系會同一啲興趣小組,亦都協助新生同埋非本地學生融入校園,為同學營造關懷氣氛,建設國際化校園,加強同學對大學的歸屬感。

最後更新日期: 28/07/2023